yeah .

image273


i går blev de kalas hos ankan , hon fyllde 16 år .
där bjöds det på massa gott , tårta o allt :)

av oss fick hon :
- pride flagga / grattiskort .
- en ram fylld med minnen .
- t-shirt
- örhängen
- utöjning
- blommor
- choklad ask
- biljett för frival av middag + allt de andra .

det blev en otroligt mysig dag i går .
hoppas du hade en bra födelsedag älskling :)

jag har även gått och blivit små sjuk , ont i halsen och snuvvig , men men .
de är bara att ta tag i sitt liv . haha

jag och carro kom till komvux runt kvart i 9 , började nio .
vi och 2 till va de dära , men dom skulle visst inte gå på de mötet
så det var jag carro och "ruffs" claes hahahah .
jag lovar dig carro , ser han ut så igen , kommer jag kalla honom de haha .

sen slutade vi klockan tjugo över 9 .
fick reda på att vi skulle gå måndag och tisdag . inte farligt alls , fårse i morgon
när historian är :)

nu har jag även varit och städat , gud vad mitt liv förändrats .
i våras gjorde jag nada , nu går jag i skolan och jobbar en gång i veckan .
det känns faktiskt bra .

ne nu ska jag äta nått , sen ska jag tillbaka till skolan vid 16.00 för möte .
sen hämta upp diva , och sen idol med ankan sen :*:* .
<3

Skriv en kommentar här
Postat av: matilda

Sara, indtroduktionen i Historia A var idag kl 15 försjutton :P Du måste fått ett gammalt schema hihi fick jag också först :P Men jag tror dom räknar med att vissa fått det gamla och är med på att det kommer ett gäng imorron med.....tror jag haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback