Ännu en fredag förbi.

men det är faktiskt en bra fredag som åkt förbi i ens liv , jag har fått upp lite vad som kan hända i framtiden , jag tror jag är på väg att visa att jag finns på marknaden när det gäller säljare. man vet aldrig , och man ska inte tappa hoppet , trots att det är svårt att kunna få ett jobb eller en så kallad ekonomisk trygghet.

Sedan så träffade jag Nattis i dag , kändes skönt eftersom vi inte sett sen i lördags , så vi har myst med sallad och talang , sedan så kom maria & tiffy , så jag skjusade dom till alex där det var fest , och jag hämtade upp diva , för jag kände att det var henne jag ville umgås med i kväll, hade ingen lust med fest , inte efter i veckan där man gjort av med massa pengar , eftersom åre inte alls var direkt billigt . men kul hade vi :)

kanske jag ska skriva vad vi gjorde i åre också. hm . kan ta en lite kortis .

Söndag - Bilåkning i 5-6 timmar , från sandviken till åre.
Sedan blev det fest med Hanna & hennes vänner på studenthemmet, vi hamnade på dippan , hade verkligen as kul , trots inte mkt att dricka . :)
Måndag - Promenad , checka läget i Björnen, åt på restugrang & bada bastu och bara hade det allmänt bra.
Tisdag - Först en tripp till byn , sedan blev det fest på kvällen, nu blev det bygget där Håkan Hellström spelade , så vi såg honom , festade med hanna & malin och hade det sjukt roligt , hamnade på en efterfest hos grabbarna som jobbade på resturangen i björnen , så vi hängde med dom en stund , sedan blev det taxi hem.
Onsdag - Provade på att åka bräda , va in till åre och kollade runt , besökte chokladfrabriken & badade bastu.
Torsdag - städning och bilåk i 5-6 timmar från åre till sandviken .

nej nu ska jag ta och sova eller göra något annat i allafall.
tack för att ni läser.
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback