äntligen ledig.

nu är jag ledig , känns skönt att ha byggt klart allt i butiken nu , och i morgon öppnar tjejerna , det är maria sara & extringen diarry som ska öppna , så jag ska kika in i morgon tillsammans med nattis och se hur det går, men det ska nog gå hel bra :)

fick även Kassakort och sånt dära i dag , så nu kan jag säga att jag är en exring på kicks i sandviken, känns jätte bra. så vi får se när jag ska jobba nästa gång , måste bara kolla upp minnet med kassan, det var ju ett tag sedan haha. men men .

i dag har vi verkligen slitit , blev klar vid 18.00 , tänkte gå hem då, men då insåg vi att vi hade ännu mer kvar , så vi kom nog därfrån vid 20.00 . men det var det värt , haha .

sedan drog jag och maria hem till timo eftersom hade fyllde år , på luchen hade vi sjungit och köpt blomma åt honom, så vi dorg dit och käkade tårta , kalaset var hos ullrika, och sanna och josef har flyttat granne med dom, så vi drog in dit en stund och träffade dom och nattis , mysigt :)
sedan drog jag hem & åt .
sen kom emma och carro och hämtade mig , så vi kollade på 27 dresses och käkade glass och sedan har vi varit till gävle en sväng , sedan blev mina ögon alldelse för trötta så jag åkte hem , nu ska jag skriva klart min ansökning till skolan, måste skicka den i morgon, är lite sen , men men .

nu ska jag sova ,
och i morgon ska jag soooova ut.
sen blir det stan med nattis , (min baby)
sov gott alla.
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback