att vakna upp brevid en svart tuss .

åh det är alltid så himla mysigt när man märker att diva krypit ner brevid en när man vaknar på morgonen , eftersom hon bestämmer sig först för att sova på golvet haha . nakdelen är att jag var tvungen att gå upp 8.00 i morse för att gå ut en sväng med henne , men sen fick jag sova till 12 igen haha , alltid skönt .

sedan ringde maria , hon hade visst inte sovit sen festen , för hon och grabbarna grus va på jernvallen , för det är visst någon tunering där , så dom är med och spelar , även johan . haha , det skulle man sett , dom flesta är fulla än , haha , men jag har diva , så jag får mysa med henne .

dagensplaner , ska träffa nattis vid 15.00 utanför hennes jobb på aldos.
sedan blir det promenad och mys med henne och keeper.
men sen blir det nog utgång för brudarna , men inte för mig , har inte råd.
så om någon har tråkigt , slå en pliing :)

ha det så bra .
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback