dagen halvklar.

har varit på en arbetsinteljuv , (usch vad jag inte kan stava till de dära ordet , ) och det gick väldigt bra , eller rättare sagt så kände jag chefen sen tidigare , så vi små snackade lite och sådära. Det var på Kicks i Valbo , men eftersom en annan med mer meriter än mig troligtvis kommer få jobbet så är det som det är , men jag har annat o vara nöjd med , kan säkert berätta det senare hur det blir , men jag kan säga att jag är på väg in i deras konsörn, eller det har jag ju redan sedan Julas och praktiken innan det .

Sedan va jag på Arbetsförmedligen , uppdaterade lite , och sådära , ska skicka i väg ansökan om bidrag , så det känns skönt när dom kommer till mitt konto. Sedan träffade jag malin , kollade om vår rektor va där , eller förra rektor, men icke , sedan drog jag hemåt , så nu ska jag käka , sedan blir det städning på jobbet , sedan blir det mys med Nattis & eventuellt maria i kväll .


TACK maria för att du är min insperationskälla och för att du puschar mig !

PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback