Fairytale

Sara Bareilles - Fairytale


dagen har varit mysig rakt igenom
, att vakna upp hemma utan att behöva passa en tid känns otroligt bra , eftersom det var ett bra tag sedan jag gjorde det , någon vecka sedan i allafall .

sedan drog jag hem till sannas lägenhet där nattis och tiffy låg och slappade och bara myste med dom , sedan drog vi in till gävle och lämnade keeper och sedan max , sen va jag tvungen att skjusa hem dom och åka och hämtade diva , som förövrigt ska sova här i natt igen , eftersom maria jobbar på studentkryssningen & johan jobbar, och här trivs hon , hon ligger just nu och sover vid sängfoten haha , hon är mysig .

nej nu ska jag ta och sova snart.
i morgon ska jag till ams .
10.00 , måste dom boka möten så tidigt haha .
okej , nattis jag ska inte klaga , ^^

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback