Flytt .

i dag kommer jag förflytta mig hem till Sanna & Josef´s lägenhet tillsammans med Nattis , vi kommer att vara där fram till fredag , så det blir två nätter , om jag fattat det hela korekt .

Men först i dag ska jag träffa malin , vi ska gå igenom lite , får se hur det blir . :)
Sedan ska jag möta upp Nattis för handling inför dessa dagar, vi måste ju ha lite mat haha .
billigt får det bli , typ nudlar & sånt .

Föresten , på söndag åker jag med maria till Åre ,
tillsammans med henne , hennes mamma & diva .
jag kanske ska testa åka något , annars kommer solen vara min bästa vän , jag har hört att man lätt blir brun så . haha , nej men det ska bli skönt att komma bort , blir borta enda till torsdag , (och nattis vi kommer sakna dig)

nej nu måste jag fixa mig ,
malin kommer till 1 .
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback