första dagen

nu har jag och nattis tagit hit saker och blir i lägenheten tills på lördag ,
i går gjorde vi god mat tillsammans med maria o ullis.'
sedan kom emelie hit , och vi fixade oss, sedan drog vi ner på fredos. där det var karaoke.
några av oss sjöng , vi andra lyssnade och upptäckte att vi kanske skulle satsa på en kör :) HAHAH

sedan drog jag o nattis hem och sova.

vaknade vid nio i dga , som vidare till kvart i tio, sedan gick vi upp åt lite, sedan drog vi till jobbet bådatvå.
jag kom hem vid ett, havl två, och nattis slutade nu klovkan två ,så hon skulle barahem och hämts lite saker.
sen komer honhit.

får se vad vi hittar på i kväll.


GRATTIS CARRO, JAG ÄLSKAR DIG !

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback