Fullspeckad dag .

Malin kom hem till mig runt kvart över ett , då satt vi och kollade igenom allt , kollade på eventuella bostäder , m.m , men det verkar som leksand är en möjlig stad att leva i haha .
sedan drog vi till hammar där vår gamla lärare som nu är rektor är bort rest , sedan fick vi även veta att dom hade tappat bort våra intyg , så vi drog till åhlens , där vi snackade med en anställd , som skulle fixa intyg om det gick :)
sedan drog vi vidare mot göransonska stiftelsen , så vi fick inget mer veta än det vi redan visste :)

sedan har vi ätit godmat , och skrivit klar allt :)

nu ska jag dra till nattis.
sedan till sanna´s lägenhet .
vi hörs.
PUSS.



Malin , jag tänker på dig.
behöver du mig , säg till !


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback