Helgen .

image505

Fredag -
Sandra kom hit , vi bestämmde oss för att följa med gänget ut och äta , eftersom maria hade fått jobb, så vi drog till Mulligans , vi åkte nog hem vid halv nio , kollade klar på let´s dance , myste med popcorn framför andra tvprogram , sedan hämtade vi maria , och sedan åkte vi hem och sov .
Lördag - Jag Sandra Syster & Emelie , tog en tur runt staden för att köpa in pokerset inför kvällen , för vi hade bestämmt oss för att spela tillsammans med mattias och emma , vi vi drog igång med det runt åtta & jag vann , helt perfekt kväll faktiskt .
Söndag - Sandra åkte hem , tråkigt som alltid . Jag träffade upp nattis , vi tog en cykeltur till Sanna , där vi bestämde att vi skulle tillbringa kvällen, vi åkte ut på cykeltur för att köpa mat + annat , så vi hamnade sedan hos sanna & josef , så vi kollade på wallander och sedan blev det poker där med timo & ullrika . Jag och nattis cyklade hem vid halv 1 ,lyckad dag .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback