jag får tacka mig själv

usch i går mådde jag pyton eftersom jag hostade konstant , men sedan tänkte jag i natt , nej nu ska jag ge mig fan på att vila upp min röst och hosta mindre, och det gav resultat , jag mår bättre i halsen och den har fått vilat under natten , (rolig information) haha , men jag mår bättre .

får säga grattis till min fina kusin som fyller 20 år i dag .
grattis grattis.

i morgon blir det mat och mys hemma hos henne med släkt och sådära.
och även sandra ska med mig dit.
så hon kommer i morgon .
mysigt.

i dag ska jag städa mitt rum , som ser ut som ett helvet , haha .
sedan ska jag på systemet en sväng och sedan träffa nattis ,
försöka ta mig till maria där jag har lite smink , så vi får se hur dagen slutar.

ha de så bra alla.
i morgon kommer min babe !

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback