jag kan knappt andas rätt .

usch , i går fick jag sjukt ont i ryggen , bara sådära , smärtan kom utan någon alls anledning och efter en natt så har det förvärras , känns kanske lite bättre nu än tidigare , men jag tror jag skulle behöva en värktablett eller något sådan , så jag spänner mig så pass mkt , som man egentligen inte ska , så jag andas himla konstigt , så jag får ta och andas normlat och försöka tänka bort smärtan , trots att det inte går.

men det är säkert bättre i morgon , :)


Möte - Ams 10.00

va inkallad på möte i dag på ams , skulle ta 2 timmar , men vi blev nog klara strax efter en och en halv , dom pratade om saker man redan visst men ändå saker som är bra att veta , eftersom jag är hel arbetsökande och har bidrag så måste jag iallafall komma på dessa möten . så jag har gjort en viktig sak i dag i allafall. nu ska jag skicka in lite ansökningar för jobb . sen blir det att vila ryggen och träffa en vän senare kanske :)

hoppas ni mår bra :)
tack för att ni läser.
puss

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback