lördag.

i dag är det alltså lördag, det känns verkligen inte så , eftersom man jobbat och ändrat sin vardag så känns det konstigt med helg haha , i dag har vi prismärkt , larmat och mallat alla dofter , både på herr och dam.

ska även jobba på måndag, så det ska bli kul , får se om jag ska jobba något mer i veckan, man kan alltid hoppas . nu är det äntligen helg för min del , ska sova hela dagen i morgon , i dag ska jag se på film och bara slappa , va med angelica tror jag ..
resten av brudarna ska åka till gävle och gå ut , hoppas ni får roligt babes . :)

i går hade jag jätte trevligt hos kim , vi satt och snackade , spelade gitarr och knäppte kort , så vi får se om dom blev bra eftersom det är från mobilen ^^ ... sedan va vi på centro , träffade emma och carro där , hade trevligt med dom , följde även med dom vidare till en fest , pratade , drack lite och hade det bra , sedan tog jag taxi hem, och somnade direkt ... va upp 8.30 i dag .

nu ska jag kila och sova någon timmme , åååååh jag saknar min säng ^^

PUSS.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback