mys med gänget .

jag träffade upp nattis och timo på stan, dom satt och glassade i solen och det var kanon varmt ute, så vi drog in till maria , timo och nattis blev sminkad av maria ,jag köpte örhängen , fick present från sara som tack för att jag hjälpt till, va ett halsband och ett armband , kommer bild sedan . ska även jobba på lördag !
sedan kom även Sörell dit , så vi bestämde oss för att äta på Jensas , så vi gick ut till och solade i parken vid folkethus och väntade på kim , när han kom drog vi till centro och dom drack öl och sedan drog vi och åt på jensas ,
och mitt och nattis nya smeknamn av kim är : Schlagermaja och lillfia hahaha . vad har vi gjort för att förtjäna detta ^^ HAHA !
aja , vi träffade även maria en sväng , skulle hämtade upp henne void 18.00 , innan det skjusade jag boysen till västanbyn där dom skulle spela fotboll , jag och nattis hämtade upp maria , vi åkte dit och satt och solade och kollade på , sedan drog vi vidare till donken , där även johan kom. vi drack milkshake och vissa åt mat .
sedan drog dom andra hem och sen till åttan,
men jag drog hem eftersom jag är total pank haha ,
så i morgon får man pengar , blir lite mer shopping då , sedan blir det kanske Kharma eller i allafall umgås med nattis fnattis , :*
kommer lite bilder från dagen sen.
PUSS!

Skriv en kommentar här
Postat av: Carro

Ja absolut det måste göras om :D Tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback