sista dagen på jobbet .

fick nyss veta att det blev min sista dag på städjobbet , eftesom dom hade en kille som va där och yrkestränade så dom var tvungen att betala honom 2 timmar varje dag, så kunde lika gärna han städa i ställer för mig. helt rätt och förståligt , men tråkigt att jag blir 1800:- fattigare varje månad haha .
nej nu jävlar ska jag söka jobb .
och fick papper från skolan , ska på besök där om man vill.
ska snacka med malin om det senare .

snart kommer min sandra , så hon får mig att må bra igen .
just nu mår jag skit pga av några saker .
och det finns inget jag kan göra eller säga längre så vad ska man göra.

nu ska jag duscha och fixa mig .
hämtar sandra halv 5 , sedan blir det partaj .
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback