Sommarkänsla på högnivå

åh vilken underbar dag , efter jag jobbat så drog jag hem och duschade och sedan till nattis , vi fixade oss och hon gjorde en himla söt fläta i mitt hår , sedan åkte vi och handlade mat för vi skulle grilla hos timo , så vi kom dit , då satt folket ute på gräsmattan med dricka och gurra , så himla mysigt , vi har grillat och snackat och skrattat en hel del , och skålat ^^ hahha . sedan spelade vi kubb och sen drog babsen till stan , jag drog hem tack vare att jag knappt kan prata och min hals tar koll på mig , så nu ska jag ta och sova , har spelat lite kort med emma och emma .
i morgon kommer det bilder.
min dator dampar just nu .
men tack för att ni finns i mitt liv .
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback