texten från mitt hjärta.

Jag vet inte hur man ska förklara för någon som finns så långt borta men ändå så himla nära. att kunna förklara med få ord , korta meningar , små tecken , på en dataskärm. hur ska man verkligen få ut sina innersta tankar , förklara att man är nära tårar bara av att tänka på henne. om jag skulle få förmågan att kunna visa det så skulle det hjälpa oendligt mycket, det gör ont när man vet hur mycket jag vill visa för henne att hon är den personen jag behöver i mitt liv, trots alllt jag gjort emot henne. jag vet inte om man kan förlåta svek och en vänd rygg mot hennes vänskap. samtidigt som den vända ryggen inte helt vände sig , att jag stod halvt och tittade bakåt medans jag såg hur hon kom längre och längre i från mig. att försöka vara stolt samtidigt som man gjort ett sne steg , att stå för dessa meningar och ord , som jag egentligen inte stod för , men som jag blev tvingad att stå för, för mig själv. men samtidigt insåg jag att hennes vänskap var viktigare än min stolthet, så jag gav upp min stolthet en stund och drog mig henne till mig , där jag fick förklara hur fel jag gjort, jag fick henne att förstå , samtidigt som jag tror att hon inte helt kan förlåta det i hennes hjärta. men att ge mig en ny chans är det modigaste man kan göra, hon är modig, jag kanske har en chans att vara i närheten av hur mycket hon betyder för mig. hon gav mig en chans , en chans jag tog tag i , samtidigt som jag inte vågade ta tag i den , för jag visste innerst inne att jag inte kunde ge henne den vänskapen som hon upptäckt hos någon annan, men jag hoppas hon nöjer sig med det jag kan ge henne, samtidigt som jag vill vara den som ger den perfekta vänskapen, men ingen kan göra något perfekt , men jag har svårt att inse det , för detta vill jag göra perfekt.


hon har alltid funnits där , vi har delat många timmar tillsammans på avstånd, men ändå vid varandras sida , hon var den jag öppnade mig för , hon är fortfarande den jag öppnar mig för , men sånt här , vågar jag riskera att öppna mig så pass mycket , skulle hon förstå att jag försöker så gått jag kan , jag vill att hon ska förstå . jag vill även att personer som har henne i sin närhet inte ska ta henne förgivet , för hon är en vän av den unikaste form, en person som man lätt formas med , hon ger av sig själv , man tar till sig och ser på saker lättare , hon håller din hand genom problem , hon är en vän man behöver.
jag vet inte om jag ska fortsätta mer för det finns så mycket jag skulle kunna skriva , men jag vill att du ska inse att detta är till dig , även om jag inte tror du förstår att det är till dig, så hoppas jag att du känner något i hjärtat , något som får dig att inse att du betyder oendligt mycket för mig och jag behöver dig i mitt liv .
förlåt för allt.
jag hoppas att du förlåtit ditt hjärta för det jag gjort.
jag gav aldrig upp vår vänskap.
jag vända aldrig ryggen helt ,
du fanns alltid där , i mitt hjärta !


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback