Tisdag .

jag tycker om att vara på kicks , det finns himla bra människor som hjälpt till denna vecka . :)
men i morgon så är det sista dagen som jag har tid för , sen får vi se om jag ska extra jobba något mer.
hoppas på det , men det känns att kroppen tar på en och att ögonen fäller lätt i hop , men nu ska jag sova.
och i morgon blir det upp 06.30 igen , och i väg med bussen vid 07.30 :) .
blir vel att jobba till minst 18.00 i morgon , sista dagen , allt måste bli klart .

i morgon ska jag även se på film med emma & carro ,
vi bokade in det på väg till en fest efter centro i fredags ,
mysigt värre :)
ni får se till så jag inte somnar haha , (även fast emma alltid gör det )

nej nu ska jag sova .
PUSS .

snart är jag tillbaka till mitt liv & kan blogga mera :)


Skriv en kommentar här
Postat av: Carro

Haha jo Em har ju en förmåga att göra det ;) Tihi

2008-04-22 @ 23:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback