trött trött trött.

helt allvarligt , jag är inte alls van att jobba så mycket eftersom jag själv går arbetslös , men fytusan va skönt det känns efter en dag i arbete , hjälpt till att bygga upp kicks butiken med varor, och det är inte LITE , varenda grej ska upp och det tar ett tag , sedan ska allt mallas , alltså det är inte bara o stapla upp allt utan regler är regler . Så vi har jobbat från 8.00 - 21.00 i dag , så man är lite slitsam , men imorgon är det bara o gå upp vid 07.00 , så börjar man 8.00 igen , så vi får se hur länge vi jobbar då :)

inte så mycket mer har hänt .
skriver i morogn.
PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

SVAR: Jag gör ändå ingenting här hemma om dagarna, så kan lika gärna sitta på ett rum i uppsala och göra ingenting. Och när jag väl kommer in på nånting jag drömt om, så kan jag ju inte tacka nej. Men jag vet ju hur det blir när man flyttar och börjar skolan någon annanstans. Även fast man säger att man ska hålla kontakten, så blir det ju inte så. Jag och * har träffats en gång på ett helt skolår. Men det är vell sånt man får ta...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback