080831

hej vänner.
just nu sitter jag vid mitt köksbok hemma i kära sandviken, har nyss varit hemma hos Amanda och suttit och snackat med henne och kollat på två satc avsnitt. Tänk er , att detta var sista gången jag fick se min kära amanda, på ett år , såklart inte den sista men ni förstår. jag tänkte faktiskt kasta in en rad här att , Amanda, du måste vara den vackraste personen på både utsidan och insidan. Jag älskar dig otroligt mycket. Jag skulle kunna sitta dagar och skriva om hur bra du är, men jag vet att du vet allt redan eller iallafall känner i ditt hjärta att du betyder extremt mycket för mig!

snart kommer malin o hämtar mig , vi ska käka lite innan vi drar , sedan blir det leksand.
vet inte extakt hur länge vi blir där innan nästa hemfärd, men nästa helg kommer maria o nattis ner.
Åh jag saknar dom redan och längtar efter att dom ska komma till vårat place.

måste säga att min mamma är bäst, utan henne skule jag glömma hälften av alla grejor jag måste ha med tillbaka och utan henne så hade jag nog inte tagit steget att åka till leksand, och såklart har pappa lika stor del i det. Jag älskar er.
Och såklart dig syster , jag finns alltid här för dig.

nej nu blir det o packa de sista,
får se om vi fixar internet på campingen senare i kväll
eller om det blir i morgon, ciao !

jag älskar er mest.
PUSS


jag älskar dig !

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Åh min älskade vän!

Jag gråter redan, jag kan verkligen inte i ord beskriva hur mycket jag kommer sakna dig,

Oavsätt om vi är grannar eller bor som komma skall, på andra sidan klotet - Betyder du oerhört mycket för mig. DU är en otroligt fin vän och har en stort plats i mitt hjärta now and for always

LOVE LOVE LOVE / din Mandy

2008-09-01 @ 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback