första dagen avklarad

vi har nu kommit tillbaka till vår kära stuga, gud vad jag börjar älska den ! vi började med dagen med lite inskrivning , snackade med vår mittemot granne, jätte söt tjej och sen snackade vi med två andra tjejer som bodde vid paraden , dom skulle gå upplevelse, får se om vi hinner umgås med dom lite, de vore kul , har redan snackat om filmkvällar haha.
vi ska slappa ett tag nu , malins pappa , bror + hans flickvän, dom ska laga malins bil ! sen ska vi tillbaka till kåren vid halv 6 , då blir det soffhäng och käk, låter mysigt , hoppas man får lära känna någon mer. fick även chans under vår första tid med klassen i hop, snacka med två tjejer. det känns faktiskt riktigt bra, även fast vi vet att vi kommer få jobba i hjäl oss , vi kommer få slita för att få bra resultat, men tillsammans klarar vi detta ! nej nu ska jag vila en sväng , hörs senare i kväll mina läsare. PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Katarina <3

de va roligt att prata med dig idag och höra hur du har de:D hehe sakanr dig här ju, de känns tomt tkr ja..ja tror du krm trivas skit bra och få många fina vänner:) önskar jag oxå kunde få nya vänner..:P hehe men vi hörs gumman:) puss <3

2008-08-18 @ 19:45:25
Postat av: Anonym

hur går för dig? fest idag va? hehe vi härs. hade bra. puss <3

2008-08-20 @ 10:22:54
Postat av: Katarina <3

ja glömde skriva namn i förra, de va från mig så du vet:P

2008-08-20 @ 10:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback