go kart

sitter just nu vid go karten , pappa johanna olle och oskar ska aka.
jag emma och lena ska bara titta pa , har finns det inga bokstaver med prickar pa. haha.
hoppas ni har en kanon fin dag , ska passa pa och sola lite mer faktiskt.
far se om det blir stranden sen eller hur det nu blir.
puss pa er.
jag saknar er jatte mycket.
/ sara

Skriv en kommentar här
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Jag har en granskning av hur män ska bete sig för att man tappar all intresse för dem, hur snygg man än tyckte att de var från början.



Jag kanske har missat en viktig punkt som du kanske tycker att jag har missat.



Hjälp gärna till att fylla i luckorna. Du kommer garanterat att få dig en skratt när du läser den.

Jag har tagit listan från en verklig person jag har mött

Postat av: Katarina <3

Saknar dig med <3 hehe

2008-08-01 @ 16:01:38
Postat av: Angelica

saknar dig snutt <3

2008-08-01 @ 17:08:01
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback