godkväll mina vänner.

dagen har sett ut så att vi drog till skolan vid nio , slutade vid tolv och då drog vi hem för att packa det som skull med hem till sandviken , malin somnade och jag fick sen besök av emelie som jag snackade med , sen när malin vaknat så ringde vi jessica, och drog för att hämta henne, åkte hem mot sandviken. Sedan skulle jessica vidare till gävle , så vi släppte av henne på resecentrum :) .

Malin skjusade hem mig och jag umgicks lite med pappa o mamma och bara slappade. sedan bestämde jag mig för att träffa folket, trots min trötthet , hämtade upp amanda och drog till kim där dom var , hur mysigt som helst o se er ! :) även fast det bara gått en sådära 5 dagar .

nu är jag hemma , ska hämta pappa när han är klar på puben , han har varit och käkat med jobbet, så vi får se när han ringer, hade nog annars somnat för länge sen haha :)

jag saknar leksand och gänget !
men men, söndag snart :))


jag älskar malins kamera , tagen i spanien !


Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

Vi rockar!!

2008-08-23 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback