hej !

snart är vi på väg hem, sista kvällen kommer inehålla drinkar och tacobuffe, och en massa kort spel kan jag tänka mig. i morgon är det sista dagen att sola, eller ja, vi hinner sola någon timme innan flyget går på tiosdag, kommer vara hemma runt 03.00 på tisdag nattm, sedan blir det jobba på ons mellan 17.00-20.00 .. får se om jag hinner träffa någon innan det, tror jag o amanda skulle ses en sväng , :) .. och kanske att jag måste färgan håret. är inte så grönt just nu, men kanske blir. jag kommer utnyttja poolen lite till ! :) oskar o jag är grym på att göra kulebytter fram o bak tillsammans + att s¨tå på händer, rena cirkusen ! yeah . i morse var vi på marknad, köpte två klänningar, men måste nog sy in dom . men men:) 60 kr st , inte alls falrigt eller hur. johanna köpte även en snygg , en lång klänning ! :) ...

nej nu ska jag ut till dom andra.
ska försöka ta vara på dom ista dagarna , även fast längtan är till er .
saknar er riktigt mycket.
hoppas ni mår bra vänner.
PUSS !

maria, nattis malin o gängtet, hoppas pride var sjukt roligt !
önskade jagkunde varit med !
/ eran sara ... saknar er mest <3


Skriv en kommentar här
Postat av: MallanBrallan

ååååh! det var skit fint:D

men hade varit roligare om du var med stumpan!!!

KOM HEM!

<3

2008-08-04 @ 00:28:02
Postat av: Nattis

Snart ses vi, jag saknar och älskar dig!!

2008-08-04 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback