hejdå sandviken , hej Leksand



Herregud , dagen är här , min mage mår inte alls bra , är skit nervös , men åh vad glad jag är att min malin är med !!
vi har siktat på att komma i väg vid 15.00 , får se hur det blir , men vi har vår stuga från den tiden ! åh vad mysigt . Så nästa gång jag skriver har jag flyttat in i nytt hem ! haha

Gårdagen då , jag umgicks med amanda på kvällskvisten ,v i inhandlade godis och satt och snackade om allt möjligt , kollade på madonna maraton och lite sådära , (helt underbart) , jag kommer sakna dig! Sedan drog jag till Nattis , där hon och malin var , dom var i fullgång med tacos , och det blev otroligt gott , sedan myste vi framför tvn och bara hängde. Skjusade sedan domt ill maxi parkeringen där malin hämtade sin bil , kramkalas med nattis , åh vad jag kommer sakna dig dig dig ! Sedan drog jag hemåt , och då satt jag på syrrans rum med henne , emma o mogge och bara tog vara på den sista kvällen hemma , åh jag mår så himla bra ! (och mogge är en underbar ny person som kommit in i vårat liv<3) sedan gick jag o la mig , fan kunde verkligen inte somna , tror jag drömt om denna dag hela natten, men nu längtar jag tills jag är där , träffa alla som ska gå i vår klass och bosätta oss i vår stuga ! åh :D . och jag har ungefär packat klart allt , good for me ! Hoppas ni tar hand om sandviken medans jag å mallan är borta , men visst ja , ses i helgen , då kommer vi hem en sväng . PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: matilda

Ha det så bra och hoppas du trivs med utbildningen :) Röj inte sönder Leksand nu haha. Kram

Postat av: MallanBrallan

We gonna ROCK this palce!!;)

2008-08-17 @ 21:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback