hemma ?

nu har vi kommit till leksand , vi kom hit runt halv 6 , började att packa in allt direkt, så nu är det gjort, förutom att bäda våra sängar, men det hinner vi :) medans vi plockade in allt så hälsade vi på 2 tjejer som bor mittemot , verkar trevliga, men vi hann bara små snacka lite fort :) . sen drog vi och storhandlade inne i byn , kanske 5 min med bilen bara , :) så vi handlade massa mat för 1000 kr , iallafall för dom första dagarna :) . sen så har vi varit och köpt internet nere vid recpetionen , bara för en vecka hittills :) och sedan hamnade vi såklart vid våra datoer, har nyss käkat. nu blir det dator och tv ! :) jag känner mig faktiskt rätt hemma här , konstigt nog , saknar min syster här ! men jag tror jag kommer klara mig rätt bra :) ..tack malin för att du är här <3


utsikt från vår uteplats .


mitt rum :)


köket :)


vår hårda soffa haha


vår hall.


malin glad ! :D


badrummet , (duschen är brevid där, men ej på bild)


vår första middag ! :D


kyckling såklart !!! :)

PUSS / sara

Skriv en kommentar här
Postat av: katarina <3

de ser trevligt ut:) hoppas ni trivs..glad för din skull :)saknar dig redan <3

2008-08-17 @ 22:52:36
Postat av: MallanBrallan

hahahaha, har ont i arselet av denna soffa hahhahaa

2008-08-17 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback