I morgon .

jag förstår inte riktigt , men jag flyttar i morgon , jag flyttar . jag lämnar sandviken för 2 år i leksand, är det rätt ? ja det måste vara det , jag vet att det är det , trots att jag känner mig ledsen, för jag har dom finaste vännerna här , min underbara familj och världens tryggaste hem!  men man behöver lära känna världen , nya ställen och nya människor , men det som gör det så mycket lättare är att malin är med mig , jag är så glad för det.

jag flyttar i morgon !
jag kommer sakna er alla.
glöm mig inte <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Katarina

KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG <3

2008-08-16 @ 16:20:58
Postat av: Katarina

hhhi va bra:D ja de mfår vi göra:D:D

2008-08-16 @ 16:26:34
Postat av: Brallan

ja fatta vi flyttar imorogn gullet, jag är så exalterad, så spännande!!!

men ändå trökigt!!!

jag har inte packat än, gaaaaaaaaaah!

2008-08-16 @ 16:59:24
Postat av: Nattis

Jag kommer aldrig att glömma bort dig älskling <3

2008-08-17 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback