mina vänner

Jag är hemma , hemma hos mina underbara tjejer och det känns kanon bra !
Känns väldigt konstigt att jag o min kära malin flyttar om ungefär 10 dagar , eller som sagrt 17 aug . :)
Det ska bli riktigt roligt att börja på något nytt , utvecklas m.m .
men tjejer , jag kommer sakna er riktigt mycket måste jag erkänna.

och amanda , du som flyttar i från mig i 1 år. hur ska det bli, du som är en energikälla och en solstråle av dess like, jag kommer sakna i hjäl mig efter dig , (som jag redan nu gjort efter 2,5 veckor och jag har inte glömt dig <3) men jag vet att vår vänskap kommer byggas upp ännu mer, och du är en personen jag vill ha fortsatt kontakt med ! Så vi kommer klara det här . :) tänk vilken fin människa som kommit in i mitt liv på så kort tid ! Jag älskar dig!

tänk vilka andra fina vänskaper jag fått på kort tid.
dig nattis , oj , jag är mer än otroligt glad att du kommit in i mitt liv, i rätt tidpunkt dök du upp och fyllde på mitt liv med trygghet och vänskapliga kramar , jag uppskattar dig till tusen det ska du veta , och du är för mig en viktig person och jag vet att vi skulle göra allt för varandra om någon av oss kom i knipa eller nåogt annat. Jag älskar dig ! och kom i håg vart jag än tar vägen är du aldrig ensam !

jag har inte riktigt förstått att jag ska flytta i från min vardag , alltså min bästa vän maria , hon är den personen jag umgåts dag in och dag ut i snart 3 år med , det kommer att bli riktigt tungt att inse att min dag kommer se annorlunda ut, även fast vi klarat detta förr, så kommer det bli en motgång i ens steg mot ny förändring, trots att jag vet att hon alltid kommer vara min närmast och att hon alltid kommer finnas där för mig. Det finns ingen som hon ! jag älskar dig med hela mitt hjärta, inga ord kan förklara vilken fin vänskap du ger mig !

tänk att både jag och ankan, mitt blåbär flyttar i från varandra åt två olika håll , hon behöver det och jag behöver det , vi båda vet att vi behöver det var för sig. men jag vet att vi kommer hålla vår kontakt, för hon är något speciellt , men jag kommer sakna henne riktigt mycket , men glöm aldrig att jag finns här ! du och jag , för evigt !

jag vet att jag kommer växa som personen när jag börjar skolan, jag kommer utvecklas , lära mig saker som jag vill lära mig , kommer träffa nya människor och upptäcka nya personlighetet , och hur underbart är det inte att få dela detta med min malin , det känns riktigt bra , jag är otroligt glad att få bo tillsammans med henne , vi kommer få det så mysigt. så alla mina vänner, kom och hälsa på oss i leksand ! och glöm oss inte ! :) TACK MALIN! jag älskar dig !

tänk vad jag kommer hamna nära min sandra , hon bor i borlänge , jag i leksand , hur långt det nu är vet jag inte , men det är närmare , och jag kommer försöka träffa henne så ofta vi kan , för jag saknar att dela min vardag med henne, åh hon är så himla värdefull , jag uppskattar dig ! jag är överlycklig att hon finns ! du vet , jag älskar dig !

min familj , det är nog där min största saknaden kommer finnas , men jag vet att dom stöttar mig och det är alltid min första prioriering här i livet , jag älskar er !

åh alla andra , åhåhåhåhåhååhåh <3

jag kommer helt enkelt sakna er !
men som sagt , jag behöver de här och det kommer bli riktigt lyckat , jag vet det .
nej nu ska jag nog sova .
hoppas ni mår bra .
välkommen att läsa min blogg vidare när jag börjar på skolan !
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Gumman så fint du skrivit : )

Blev verkligen djupt rörd. Kommer sakna dig obeskrivet mycket när jag flyttar. DU är en underbar tjej!...Synd att jag inte fick partaja med er ikväll hade vart kul. Blir sängen för mig om någon timme :/ Vi ses i morgon om du inte är allt för bakis haha..Vore mysigt med en Amanda-Sara dag!

Love you! <3

2008-08-09 @ 19:57:23
Postat av: Sandra

Åååh Sara. Vet att det kommer att vara tungt för dig när du flyttar ifrån dina allra bästa vänner men jag vill finnas där för dig och trösta dig. Du är en solstråle som man inte kan missa. Du kommer få så många nya vänner att de inte är sant :) För du är så öppen och härlig. thi :) Men du kommer aldrig glömma dina riktiga vänner. tur de ! :D



Blir tårögd när jag tänker på dig ibland för du är så saknad ! <3 <3

hjärta dig !

Postat av: MallanBrallan

gummman! det går inte att beskriva hur bra du är och hur glad jag är över att ha dig och att få bli sambo med dig:D jag börjar bli pirrig men vill bara att denna vecka ska ta slut så det händer nått nytt i livet:D älskar dig av hela mitt hjärta!<3

2008-08-10 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback