tack !

 i går var jag på Lobby med gänget , men före det så samlades jag nattis josef lea tanja och mickan hemma hos Amanda för att förfesta , vi hade riktigt mysigt , :) sedan drog vi ner på stan och på lobby till 00.00 ungefär, sedan så hade jag fixat skjus med katta o dennis , för dom skulle hämta håkan, så jag mötte upp dom vid 2.00 och fick skjus hem. TACK !

i dag har jag o mamma varit in til valbo, jag inhandlade en vinterjacka och en regnjacka och en sjal !:)
måste i väg och shoppa på kupolen i veckan tycker jag , ska försöka få med mig malin o gänget.

nej nu ska jag käka.
PUSSS.
Leksand i kväll igen .

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

kupolen närst och lager självklart;)

nu får det fan ta och bli lööööön!!!!

2008-08-24 @ 14:28:07
Postat av: Katarina o Dennis:)

varsågod:D de va så lite så:d tack själv för pengarna :D

2008-08-24 @ 16:04:59
Postat av: Sandra

BORLÄNGE ! ;D

2008-08-25 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback