tröttast i leksand?

heregud vad vi är trötta i dag , konstigt , vi var faktiskt ute och festade i går, och kom hem till två, så det var kanske inte riktigt så farligt ! :) gud vilken underbart bra kväll det var , riktigt bra människor , vi var på förefest hos jessica där Jag Malin Anna Sanna Emma Emelie Sara och någon till , minns ej namnet. men vi var där en sväng , sedan drog vi till kåren i sådära 10 min , men fy vilken rolig bit dit, vi spelade in en snutt på annas kamera, hoppas jag kan få den, så lägger jag ute den här haha :) , sen knäppte vi kort, jag har också några bilder, men eftersm jag ska snart till skolan hinner jag inte lägga in dessa, men de kommer senare :) om vi inte nu skulle äta PALT :O .. eller hur det nu stavas, jessica tjatade om det hela kvällen, så vi får vell se va som händer, (och det har inget med blod att göra) haha . nej nu kommer emelie snart, sen drar vi till plugget , får se hur man orkar det :)

Kommer hem på fredag.
Saknar er ! :) pusss

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Heej mitt hjärta!

Ååh saknar dig, kom hem nu nu nu...

Amanda har lyckats dragit på sig ett dåligt sympton som heter "stres sympthom" så jag måste vila vila vila, men du, tagga till party på lördag då ska vi bli full haha :)

PUSS <3<3<3<3

2008-08-21 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback