Uppdatering om veckan som varit.

Nå vad har hänt i mitt liv uppe i leksand må tro, ja du , det är ju faktiskt så att skolan tar min mesta dels tid. Så det är där jag är mest om dagarna, sedan har det även hänt att jag och malin dragit med några brudar till lager 157 och även några till kupolen och shoppat loss. Vi har som sagt inte haft något internet och därav har vi hittat på aktiviteter som får dagarna att gå fort , men vi har alltid det så himla mysigt där borta. eller där hemma som jag säger nu !  jag o malin har hittat världens kanon tjejer och dom trivs vi riktigt bra med . I går föresten så var vi på kupolen och hade misteryshop eller hur det nu stavas , och det var riktigt kul. sedan käkade jag o malin tillammans med sanna o emma. och sen blev det hemfärd. Och såklart festade vi i onsdag , mitt gäng o jag ! Festen blev hemma hos mig o mallan. riktigt trevligt, med många öppna hjärtan , och det uppskattas , för ni betyder redan riktigt mycket för mig, malin instämmer nog också :)
Så lite bilder kanske? ja , här kommer dom från onsdagen.



vårat vardagsrum

Anna :)

Jessica :)


Grillmästaren ! haha

emelie :)


älsklingar !


gänget + malin , emelie o emma ! :)


sötjessica !


jag och min käraste sambo !


underbara anna ! :)


ni måste vara en av oss för att förstå ^^

 
älskling !


Favorit sanna i mjukiskläder ! :)


Underbara du !


angelica , emma o jag  !


hahahah !


älskar bilden HAHAH

åhåh , ni betyder !


gud vad jag älskar dig .


yeah !


puss stumpan !

åh ni är underbara <3


Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

LOVE YOU älskling!

"Det tog 3 skor" hahaa

<3

2008-09-08 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback