uuuuunderbart .

jag och malin har det verkligen kalas bra , trött är vi allt, eftersom vi knappt sovit något, eller iallafall inte vad vi är vana med, vi har till o med fått in rutiner på morgonen , malin duschar 30 min, sen är det min tur , skönt, då kan jag få sova 30 min extra ;) hahaha.

i går var emelie här med oss, vi fick henne o skaffa msn o så, sedan kom även hennes sambo (som hon bor med här på söderbacken) emma hit och vi kikade på sex and the city, och lite andra serier , och sen har vi även en granne som kommer från kungsgården, hon brukar titta in , vi har det rätt bra här :D .

i dag har vi gjort roliga hattar på förmiddagen, min o sannas är as snygga med pärlor , som låssnade när jag åkte hem :/ .. haha nej dom är as fula , typ som en krona ! :) vi ska ha dom hela dagen , och på festen och krogen i kväll, vi ska föresten på förfest i paraden hos jessica , anna som bor där ska också dit , så vi får se vilka mer de är , vi ska ta med oss emelie o emma också ! :) .. nu ska vi käka, sen kommer emlie , sen drar vi till skolan till 16.00 ! :)

PUSS på er.
saknar er vänner, vi ses i helgen ! <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Katarina <3

ja ser att du har de bra:D hehe händer idag då?

2008-08-20 @ 13:03:24
Postat av: Zandrea

vad härligt att ni har det bra :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback