You rock my world

Hello babes !!

i dag har jag varit hos min mormor och firat henne, träffat släkten och uppdaterat mig om vad som händer i min släktkrets. sen har jag bara slappat nu, är verkligen helt slut , jag har nog sovit väldigt konstigt dom senaste nätterna, för kort eller för länge !

Så i kväll tänkte jag först ta det lungt, men sen fick amanda med mig ute, tänkte jag måste ta tillefälle i akt innan hon försvinner till USA, resten hinner jag ju se en annan helg tänkte jag, för det är ju inte så att detta är min sista helg i sandviken. Så nattis kommer också till amanda en sväng , sedan ska vi velll möta upp maria o kim och några till ! :) Så vi får se hur kvällen avslutas, jag vet iallafall att det blir lungt, blir fakrtiskt en bil resa hem i morgon , oj menar till leksand ^^, saknar faktiskt dom där borta, snackade med emelie hon anna o sara hade varit i borlänge, fusk på det , och i dag var det visst grillfest vid oss där. Men vi är tillbaka i morgon som sagt :)

Nu ska jag käka vi hörs :)
PUSS

Johan, om du läser här så vet du att jag finns här.
precis som jag finns för maria !

Skriv en kommentar här
Postat av: Katarina <3

fin du va på bilden då :D:D vi ses sen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback