Borlänge vs falun

I dag gick mitt tåg till borlänge runt halv nio , men det var såklart försenat men det gjorde inte så värst mycket. Där mötte madde upp mig och vi åkte vidare mot kupolen där vi träffade josefine =) , vi hade en mysig frukost och diskuterade igenom allt med vår butik, så nu är vi klar med det, bara josefine som ska fin skriva det, gulliga hon <3 . sedan så vandrade jag och madde runt i butiker men tröttnade rätt fort på borlänge, så vi drog till falun, fick gratis parkering av en kille som skulle åka så vi fick honoms biljett . vi kikade runt där, käkade en god lunch och sen gick mitt tåg hem vid halv 4. så jag var hemma i sandviken runt halv fem. då åkte jag och pappa o kikade på datorer. men det var kaos med folk så vi ska kolla i morgon också, står mellan en acer eller asus =) .. tror de blir asus eftersom det är batteri tid på 3,5 - 7 timmar och hur skönt skulle inte det vara =) vi får se helt enkelt .

tänka sig snart är det nyår.
jag har mycket att tacka för det här året, men det får bli i ett annat inlägg.

Tack Josefine och Madde för i dag , saknaden växer väldigt fort.
hoppas ni mår fint.
puss


Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

fan va snyggt du gjort på sidan nu gumman:) skit läckert!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback