dagen före ?

Herregud vad tiden rinner i väg, jag har knappt fått upp någon julkänsla
eftersom jag har i all stress jobbat och försök få i hop alla julklapparna, men jag tror jag är klar.
jag får försöka få till min julkänsla i kväll, blir skinkmacka framför bingolotto med mamma o pappa.
sedan hörde jag lite rykten om film mys hemma hos maria, kanske att man drar dit. =)

min bärbara dator är nu hemkommen, så jag o syrran kan äntligen sitta vid en varsin.
fast jag ska bestämma mig för en minidator nu i mellandagarna, får se vilken jag vill ha.
så jag får nöja mej med små paket i morgon , men själva julmaten är ju höjdpunkten. haha

det börjar även bli klar med nyår nu.
vi ska nog hyra elvis stället, ta med oss våra vänner och mat bjuds och massa sånt.
kan nog bli runt 30 - 40 personer, så jag hoppas att planerna blir av =) ..

nej nu ska jag ta och käka något.
kom nyss från jobbet =) . ska även jobba i morgon, jag och hanna <3

PUSS på er finast!

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback