Första december

Jahaja, då var det redan december, helt sjukt.


Min helg har varit riktigt bra.
I fredags kväll så drog jag jossan och borbos till amanda
och drog i oss en vinflaska på kort tid och sedan vidare till
ejendals arena för att se matchen mellan mora och leksand.

Tyvärr såg man inte allt för mycket av matchen men dom vann
iallafall. Sedan var det Billion Dollar Babies som spelade och som sagt.
Anna var snyggat på scenen, och bilder kommer en annan dag.

Sedan blev det pumpbolaget och lite sådära.
jag har inte kollat mitt konto än eftersom jag inte har någon dator, så jag
är osäker hur mycket man gjort av med, men man lever bara en gång.

Sedan på lördagen så drog jag och mickis till stan och stod och markandsförde peter jöbacks
julmarkand med john, det var iskallt men väldigt mysigt med julstämmning.
sedan på kvällen blev det tacos med jossan , borbos och amanda och även film.
sen sov mickis hos mig, tack för att du finns.

sedan i går så skulle vi stå på julmarknaden igen, då hade även snön kommit igen.
och jossan var med denna gång, det var riktigt mysigt men som sagt super kallt.
sedan blev det fika på siljans cafe med Anna och sedan drog vi till hemköp,
inhandlade advents fika och drog hem till mig och hade världens mysigaste advent.
tack tjejer, ni är bäst! , Michaela, Josefine och Amanda .

PUSS


(lånade bilden av min raring josefine morelius)


Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

naaaw, va mysigt!!!

2008-12-01 @ 15:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback