händer?



Nå vad händer i kväll då?

Känner inte alls för att gå ut , några är taggad på det.
men jag hoppar över det.
pratade nyss med amanda, hon skulle ringa tillbaka, så får vi se vad hon vill göra.

Min kusin är här.
han ska sova över här, saknat honom allt..

Känns som man snabbt blir rastlöst i sin egen stad nu.
när man varit borta från den så pass länge, infinit sig i en ny vardag med nya människor,
då blir man rätt rastlös hemma.. men jag jobbar ju som sagt på .
ska jobba i morgon också 12 - 15 , sen blir det julshopping efter det.

längtar himla mycket till julafton, skönt med ledighet och sen börjar Lian närma sig.
och massor med helger i stockholm hoppas jag på. . 
Amanda har ju fått ett rum i stockholm nu, så jag är glad för henne, kommer såklart
sakna henne riktigt mycket när hon far från stan, men hon förtjänar det till hundra.

jag saknar mina "änglar i snön" . .

Ta hand om er
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback