hej

jag lånar gullans dator en sväng :)

jag hade hur mysigt som helst i går på peter jöback.
han sjöng med en otrolig känsla och man fick jätte mkt julkänsla.
<3

tack michaela och anna :)

i dag har jag åkt spark till stan med emelie o angelica.
hämtade upp linda och sen drog jag linda och emelie till
gropen där vi kollade på när anna o dom åkte pulka haha.

och nu är jag hos emelie med emelie o gullan.
blir film med dom , borbos , linda och amanda i kväll.

jag saknar michaela och jossan.

Ha de så bra.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Vi saknar dej!

Postat av: Brallan

jag saknar iaf dig;)

2008-12-06 @ 18:42:29
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hejsan, nu har man hittat dig!

kul att man kan få veta lite vad du gör om dagarna:)

och nu loggade du in på msn, men jag ska strax stänga av datorn så vi får skriva där nån annan dag.

förresten, syrran min har en blogg, om du inte visste det. saralofgren.blogspot.com.

nä nu ska jag gå och snyta ut min hjärna. HA DET BÄST! puss!

2008-12-08 @ 13:55:40
URL: http://sickenskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback