hem kommen.

nu är jag hemma,har nyss käkat en skink macka och ska snart sova =)

kvällen har varit helt underbar.
började med att jag och nattis fixade oss hos henne sedan hämtade emma upp oss.
så drog vi till sandra där även carro o linda var, så vi dansade dansmatta och hade riktigt trevligt.
sedan drog vi ner på stan och dansade för fullt, sedan tappade vi bort emma o gänget och de visade
sig att dom hade gått hem sen, så jag o nattis dansade förfullt.
hade nog kunnat slagit till dom flesta där ... eftersom vissa är respektlösa. och när jag har akohol i kroppen kan jag vara en riktigt bitch . . tro det eller ej , men de är sant ;) haha .
men jag var snäll trots allt, sen så tröttnade jag runt 1 , så jag tog taxi hem , så jag ärhemma nu =)
har allt mitt smink o skit hos nattis, men de får man hämta i morgon.
nu ska jag sova .. jag saknar leksands folket alllt för mycket... :(


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback