idol final

snart är det äntligen idol finalen och jag kommer sitta fastklistrad framför tvn.
det är även sista helgen med brudarna här innan våran break .
så i morgon blir det fest och galenskaper , jag längtar :)
som en avslutning på detta år men som en början på väldigt fina vänskaper.
jag önskar ni kunde sätta er in i min situation och se med mina ögon vilka fina
människor jag träffat , personer som får mig att må så himla bra och som finns där!

Hoppas allt är bra med er.

snart är jag i sandviken som sagt.
ska jobba på kicks från 19-24 dec, ska bli riktigt roligt.
sen ska jag hem och ta hand om min bästa vän , jag saknar dig mest maria.

PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Babe ord kan inte beskriva hur bra jag mår när jag är med er<3 för att man blir accepterad precis som än är^^ Leksand ftw!!!!!

Tack för igår typ världshistoriens roligaste och mysigaste kväll <3 Mina små knäppisar :*

2008-12-13 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback