Juldagen

Juldagen är en dag då man äter upp resterna från julbordet, träffar släkten ännu en gång och sedan fest.

Och det är så min dag ser ut i dag , har nyss ätit julbord, ska snart hem till min moster och fika med släkten och sedan vidare till nattis för att göra oss i ordning för fest och sedan är det Lobby som gäller. blev riktigt glad när jag hörde att Emma o co ska ut i dag , ska verkligen se till att träffa dom =) ..

så min dag är bokad från morgon till kväll.
jag hoppas att det blir roligt ute trots att man inte kommer kunna röra på sig.
men det är vell det som är charmen med det hela på juldagen haha.

Hoppas eran juldag blir bra =)
ni kan nå mig på mobilen .

PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback