Rattmuff ab



Jag och min kära kollega Josefine har under hösten gjort ett projekt där vi har pimpat upp rattmuffarna.
anledningen var att vi tyckte att det var väldigt kallt ute och att man allt för lite använder dagens rattmuffar.
vi bestämde där efter att göra nya efter efterfrågan i leksand. så vi begav oss ut på markandsundersökning,
och fann vad våra deltagare ville ha, sedan satt vi i gång med att sy och krånglar , och till slut hade vi 6 st.
vi gav bort 3 under olika tävlingar och sedan har vi sålt 3 st för 100 kr styck.
Vi trodde inte ibörjan på oss själva , men jag kan säga att vi är mer än stolta nu i efterhand och vi är ett dreamteam, som skrivit i stjärnorna. . och vi kommer fortsätta får Business nästa är , den ni ! Se upp för rattmuff AB
Tack ännu en gång Josefine <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Michaela

jag älskar min rattmuff, men ett litet problem, mamma tycker också att den med djurmönstret passar bättre på Greger (Mammas bil ) Så jag hoppas en sådan kommer till nästa säsong, då kommer kosingen rulla in för er! Kan jag lova

Postat av: Em

Här har du en beställning på en rattmuff till Werner :) Tihi :) Hoppas att vi kan ses nått i jul, de skulle vara jättekul :) Jag e ledig till å me 5 januari nästa år :) Hahaha :) Älskar dej <3 Pussie

2008-12-19 @ 12:07:51
Postat av: Borlänge Sandra

ÅHÅ, fan va nice dem blev :D

Lycka till i forstättningen :)

2008-12-21 @ 01:04:50
Postat av: brallan

ja nu måste jag fan ha min rattmuff..NI SKA SY OCH NI SKA KLIPPA... hahaha ni äger!!

2008-12-22 @ 00:18:50
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback