the list

Lovar du att vara ärlig? Så gått som det går . .  
Du heter: Sara Therese Eriksson
Smeknamn: mesta dels för Sarabi.
Favorit låt just nu:  långa nätter - Melissa Horn.
Beroende av: människor ( människor som får mig att må bra)
Vad tror folk om dig? att jag är en trygg person.
Stämmer det? ja.

Hur imponerar man på dig?
att vara sig själv.

Brukar du skratta för dig själv? Ja självfallet.
Vad står det i ditt senast inkomna sms: "har varit där, men tack för att du påminde mig älskling, pusspuss"
Vart bor du? Sandviken / Leksand

Trivs du där? Sandviken - med familj o bästa vänner.  Leksand - med människorna är allt underbar!

Äger du några converse? Nej.
Är du allergisk i mot något? Ja, katter.   

Hur svarar du i mobilen? Hej, det är sara.
Vem ringde dig senast? Min bästaste!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att jag skulle skicka hennes jullåt och att hon och kim skulle komma förbi i morgon kväll..
Antal sömntimmar inatt? 10 tim.
Va du ensam? Ja.
Tycker du om din pappa? Han är världens bästa.

Brukar du komma i tid? Alltid.  
När mår du bra?   mycket men tex . när jag bara får vara mig själv med personer som jag bryr mig om.

När blev du fotad senast?  I dag , jag älskar att ta ego pics..

Hur känner du dig nu? Delade tankar , trött men väldigt mysig inför i morgon ..
Vanligaste färg på dina kläder? Svart!
Vad tycker du om fötter? Inget fel alls .
Är du aktiv i skolan? Kan alltid bli bättre , men heja 2009 . =)
Vad saknar du?  Vardagen i leksand & människorna.  

Hade du en bra kväll igår? Absolut , varma mackor & varm choklad med maria , kim & diva.
Favorit dryck på morgonen? Mjölk.
När brukar du gå och lägga dig? allt för sent.
Är du blyg? Ja , fast mindre o mindre för varje år som går.
Sysslar du med någon idrott? Nej.
Kärlek vid första ögonkastet? Nej men ett intresse . .
Vad krävs för att du ska bli full? Beror på vad man menar med full.  Men några glas vin och bra humör.
Har du spytt offentligt?  Nej det tror ja inte.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?  Det får man se den dagen .
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Nej, haha
Är du bortskämd?  ibland kanske .
Vad gör du i morgon? Jobbar på kicks till 13, sen är det julafton i mitt hus.
Är du kär/förälskad i någon? Nej.


Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Kul att läsa :) Jag snor den och gör den jag med :P <3

Postat av: Zandrea

God Jul baby! :-)



Hoppas du får en bra dag. KRAM!

2008-12-24 @ 12:02:21
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback