<3



först tänkte jag ta och göra en sån där lista som alla gör.
men jag tycker det är otroligt tråkiga frågor , men jag tar med mig några . =)

Börjar med lite små frågor:


Vad var din största framgång 2008?

- Jag har inte direkt gjort någon framgång , utan mest personlig framgång. . Jag tog steget i från sandviken och flyttade till en liten by vid namn Leksand för att utveckla mig själv och nå mitt mål , handelsentreprenör. Jag håller fortfarande på att nå mitt mål , det målet har jag nått sommaren 2010.. men personlig framgång har jag redan nått och jag ser framemot att utvecklas ännu mer . .

Vad önskar du att du gjort mer?

Jag önskade att jag hade tagit fler tillfällen åt att resa runt, eftersom jag älskar att resa och träffa nya människor.

Vad fick dig att må bra?

Min fantastiska familj och mina trogna vänner .

De bästa nya människorna du träffade?

Jag har varit lyckliglottad som har träffat otroligt underbara människor i leksand. Så dom är dom bästa människorna under detta år. Ni vet vilka ni är , tack för att ni finns.


jag har haft ett fantastiskt bra år,  när jag tänker på 2008 så tänker jag på spanien resan, fester , mycket skratt och såklart flytten till leksand, som tagit störst fokus från detta år =) .. nya vänner som jag har träffat, personer som tagit mig med storm och som redan har blivit betydellsefulla och viktiga. Det här året har varit glädje och jag kan tänka mig att år 2009 kommer bli underbar bra... jag ser framemot LIA:n , leksand igen .. förhoppningsvis (måste) göteborg i 2 månader.. och ännu fler minnen med mina vänner , jag längtar. nya dagar , nya möjligheter och nya erfarenheter.
tack ni som vill vara en del av detta.
ni är fantastiska!

leksands folket , ni är det bästa som hänt mig i år!

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback