we belong together


Kusar i snön !


Amanda , Malin & Madde på julbordet.


Jag och Madde , himla fin person!


Upplevelseklassen .


Josefine, tycker om att hänga i vår stuga och käka upp amandas chips ;) haha


malin som en isfigur haha


jag älskar min kombo


världens finaste Josefine!


min familj .


Rattmuff AB !



världens absolut bästa michaela !


Jag , borbos och amanda , ni gör mig lycklig


Michaela och palle , <3


Borbos , you rock !


PUSS!


Anna , kan man bli lyckligare nu när man funnit dig..


mina guldkorn som tagit stor del av mitt hjärta.


Jag och mikaela . :)


jag och frida , du är underbar


jag och dom bästa.


Pusskalas , jag tycker så mycket om dig min vän!


ta henne med en nypa humor ;) ... hon är min glädje.


min och malins bakgård ;)




Jag avslutar med denna bild , Leksand stavas KÄRLEK !

Skriv en kommentar här
Postat av: brallan

ååååååååh, va fint!!!! miss it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback