Alla Hjärtans dag ?


jag tycker inte alls om alla hjärtans dag
, kanske för att jag inte har någon att dela den med , men vadå "alla hjärtans dag" , denna dag ska man köpa choklad , dyra smycken m.m , för att visa sin kärlek? varför då? kan man inte gör det vilken dag som helst , skulle inte det vara romantiskt och få en bukett rosor en oplanerad dag. Alla tänker , " nu måste jag köpa något för att visa min kärlek för en person" , herregud , det kan du vel visa alla andra dagar ändå,  aja , jag kan tänka mig att alla tycker det är så mysigt med en sån dag , jag tycker fan inte det , och det står jag för . Visa din kärlek alla dagar istället för en speciell dag .
och oplanerad romantik är mer romantiskt .

`-v-´

Skriv en kommentar här
Postat av: matilda

vadå köpa choklad bara den dagen?? Jag har köpt choklad hjärtan till mig själv idag hihi :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback