Arbetsförmedlingen .

jag är nyss hemkommen från ams , har varit där på möte , de känndes faktiskt helt okej , så jag ska på ett annat möte den 5 mars . så vi får helt enkelt se .
jag måste även dit vid 1 , ska på någon information då och sedan måste jag jobba .
och jag har sjukt jävla ont i min fot :( .. har sträckt en muskel .

i går :

STOCKHOLM , JAG ÄLSKAR STOCKHOLM okej ? ..
jag och maria kom till dit runt 11.45 , maria hade sovit en timme i natt , jag kanske max 2 , tack vare kära diva . haha . så vår inspiration var ungefär på 0 , men maria hittade ett par byxor nästa direkt på åhlens city . jag inhandlade en tröjja och sådära . sedan köpte jag även bee stung , JAG ÄLSKAR DET , även fast dom har gjort om det. sedan åt vid god mat på kungshallen , fikade och sådära .
sen tog vi tåget hem vid 19.30 , köpte en macka från sandys . och tåget var verkligen fullpackat . herregud, sjukt drygt , men det gick bra ändå . sen hämtade pappa oss och jag åkte hem o packade , hamnade sedan i marias soffa och somnade där runt 1.

underbar dag.
jag älskar storstaden .
fast inte träningsvärk och ont i fötterna ^^

PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback