att bara kunna sitta tillsammans med sin bästa vän , tyst och bara vara , det är det bästa som finns .

nu blev min rubrik lite lång , men det är så sant .
det är ovärdeligt om man kan hitta en vän man kan sitta och släppa taget om allt och bara vara , att kunna sitta tysta och inte säga något tillvarandra och ändå ha den bästa dagen i veckan , det är ovärdeligt .
jag har den vännen .


så i dag blev det träning som sagt , först promenaden , kul att man valde en väg där det var is och lera överallt, men jag tog mig hem haha. sedan vid fyra mötte jag upp ullis maria och anna utanför maria , snackade lite , sen fortsatte anna mot dagis och ullis hem , jag & maria upp till henne en snabbis , sedan ner till gymmet där ullis och tanja hade tagit tag i cyklingen , sedan fortsatte vi med lite vikter och sånt . så nu kan jag säga att det känns i magen , men det är mycket bättre än förra gången . så det blir bättre för varje gång .

sedan åkte jag hem , duschade lite , bråkade med mamma & pappa , om att jag hela tiden tappar bort saker , helt ärligt gör jagd et också  , kanske beror på att mitt rum ser ut som ett bombnedslag , ska ta och städa det i veckan.

sedan hämtade jag upp maria , åkte till kvantum och handlade ingrienser till en mycket god kycklingsallad , köpte även spray och silikondroppar , men när vi kom hem hade vi glömt packa i silikonsdropparna , så 75 kr åt helvet , ( just nu med min ekonomi är det mycket) . så vi satt i gång med salladen , åt och kollade på en bra film .

sedan fortsatte vi kvällen framför datorn , och emma hedman , allt maria sa , det får du absolut inte ta på allvar hahahaha , har nog inte skrattat så mycket på ett tag känns det som , åh vad jag älskar henne .
sedan så åkte jag hem runt 00.40 tror jag och nu sitter jag här , ska snart sova .
i morgon är en ny dag .
PUSS .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback