dagarna flyter på .

vaknade upp med en hals som var bättre , och jag gick upp för att prata lite med pappa. det var då jag märkte hur min röst vart otydligare och otydligare , haha . så ibland försvinner den , men sånt är livet, är bättre nu och jag ska försöka tvinga fram den bra i dag. Så jag kanske ändå ska med brudarna till gymmet. kan ju alltid göra något lätt.

sedan har jag kollat på våra bästa år och jag är fortfarande fast .
även fast jag älskar ellen på kanal 5 som är samtidigt , hon är grym haha.
intressant , inte direkt.

nej nu ska jag ta och göra något åt mitt rum.
sedan kanske det blir gymmet och sen ska jag träffa ankan.
puss .

Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

Vilken härlig bakgrund du har ! I like :D Älskar gult! hade bra darling

Postat av: Emelie

Tackar ^^ Detsamma. Ha en bra dag!

2008-02-13 @ 15:19:59
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback