du är en person som fångat mig med storm .

image407

image408

Bilderna är från 2004 .
som jag märker har man verkligen utvecklas sedan dess , det är sjukt haha .
till det positiva lär jag säga .

jag hittade ett par skivor med lite bilder på mina vänner , bland annat på mig och nina , dom är ju så snygga , minns hur nöjd vi va med bilden nummer 3 , den hade jag länge i ramar och på mina medlems sidor. Och för ni som fortfarande inte har hajat vem Nina är , så är hon en vän jag träffade i gymnasiet , det sa nästan klick direkt mellan oss och det blev fort vi två i allt i skolan . Vi blev så när så vi ringde varandra så fort vi kom hem efter skolan , pratade i timmar , och umgicks över telefon eftersom vi ändå bodde 45 min i från varandra.  Annars sov jag hos henne eller hon hos mig , ja man kan säga att vi satt i hop och vi kallade varandra för pusselbitar , för vi passade verkligen så bra i hop och hon är och förblir en speciell person för mig , en vän som jag lärt mycket av , en vän jag tillbringade mitt tonårsliv , och tillsammans med katta och carro . Nina , jag vet inte om du läser min blogg faktiskt , men som jag sa innan i ett inlägg , så saknar jag att ha dig i min vardag , men så fort vi träffas , så är allt som vanligt , sara och nina , fortfarande vi , jag kvar i sandviken , du bor i sthlm , och jag älskar dig . kommer alltid att göra det , för mig har du fortfarande världens finaste hjärta .

Pusselbiten , jag tar med mig dig överallt .

Skriv en kommentar här
Postat av: tettebus

haha va små ni var ;) minns inte ens att ni såg ut sådär *små* i skolan :) haha, kul! :) sjukt söta är ni! :)

2008-02-18 @ 00:56:08
Postat av: Zandrea

åååh.. SÖTNOS! DU ÄR VACKER.. Den mäst vackraste tjej jag sett.. KÄRLEK

Postat av: Nina

Åh, haha.. guud så liten man ser ut!
Saknar dig som tuuuuuuusan pusselbiten!!!

2008-02-19 @ 09:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback